Endelig blev det rigtig sommer og tid til en tur på stranden!
Thomas var i New York, og pigerne skulle hygge. Vi tog til Hellerup Strand, og Lina synes bare det var en fest!
Vi slog lejr helt nede ved vandkanten og byggede sandslotte, soppede og spiste den medbragte madpakke. Det var super sjovt!
Vi sluttede af med at købe en is ved Hellerup tennisklub. En skub-op-is med vingummibamser i 'pinden'. Den blev indtaget med stor, stor fornøjelse på bagsædet af Onkel Lausts bil på vej hjem til Det Røde Hus.
Og så var der lagt an til en god lang middagslur...





Ingen kommentarer:
Send en kommentar