lørdag den 20. oktober 2012

Ny bil (23. september)

Endelig var den der - bilen! Efter flere måneders overvejelser frem og tilbage, hvor vi har været over alt fra lille bil til stor bil, billig bil til dyr bil, ny bil til brugt bil. 

Vi startede med en Nissan Qashqai og endte med en Nissan Qashqai. Nogen gange skal man bare følge sin første indskyldelse... 

Sådan skete der, at Den Blå Bil blev føjet til Det Røde Hus.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar