aml's verden
lørdag den 20. oktober 2012
Nyt skur (24. juli 2012)
Thomas har bygget et nyt skur! Det er super flot og helt perfekt til haven.
Siden billedet er taget, har jeg malet det i en flot chokoladebrun farve, som jeg også vil bruge til trappen ud til terrassen, der efterhånden trænger til lidt maling...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar