Vand er altid et hit!
Onsdag var Lina syg med sommerforkølelse. Hun hostede temmelig meget, og vi havde også en episode med voldsom næseblod, hvor jeg for første gang fik prøvet at ringe til den nye akuttelefon for at få hjælp; kunne simpelthen ikke få det til at stoppe.
Men helt syg var hun nu ikke. Vi var ude og handle, og vejen gik forbi Brønshøj Torv, hvor det altid spændende springvand trak i os (mest Lina!). Det er utroligt så meget sjov, man kan få ud at lidt vand...
Vi havde en skøn sygedag sammen; elsker at tilbringe tid i Lina-land!
lørdag den 23. juni 2012
fredag den 8. juni 2012
Regnvejr og vandmelon
Sommervejr er åbenbart lig med regnvejr. Lina sad længe med døren åben ud til haven, så hun kunne høre regnens tunge fald på terrassen og more sig over de ringe og bobler dråberne lavede i de efterhånden store vandpytter. Det hele garneret med indtil flere store stykker vandmelon.
Næsten nyt badeforhæng
Det har stået på min to-do-liste i en uendelighed, men nu skete det endelig: Jeg har fået lagt vores badeforhæng op. Og jeg glæder mig over selv de helt små fremskridt i vores husprojekt!
Vi bader i øjeblikket i kælderen, fordi vi er ved at få lavet badeværelser på 1. sal. Har købt et standard badeforhæng i IKEA, der var alt, alt for langt. Igennem mange måneder har det slasket rundt på gulvet og er blevet mere og mere jordslået og grimt.
Men nu er det lagt fint op - og så blev det endda strøget. Se selv før-og-efter-billederne nedenfor. Det giver glæde og god energi - hver morgen!
Det har stået på min to-do-liste i en uendelighed, men nu skete det endelig: Jeg har fået lagt vores badeforhæng op. Og jeg glæder mig over selv de helt små fremskridt i vores husprojekt!
Vi bader i øjeblikket i kælderen, fordi vi er ved at få lavet badeværelser på 1. sal. Har købt et standard badeforhæng i IKEA, der var alt, alt for langt. Igennem mange måneder har det slasket rundt på gulvet og er blevet mere og mere jordslået og grimt.
Men nu er det lagt fint op - og så blev det endda strøget. Se selv før-og-efter-billederne nedenfor. Det giver glæde og god energi - hver morgen!
Abonner på:
Opslag (Atom)




