fredag den 8. juni 2012

Næsten nyt badeforhæng

Det har stået på min to-do-liste i en uendelighed, men nu skete det endelig: Jeg har fået lagt vores badeforhæng op. Og jeg glæder mig over selv de helt små fremskridt i vores husprojekt!

Vi bader i øjeblikket i kælderen, fordi vi er ved at få lavet badeværelser på 1. sal. Har købt et standard badeforhæng i IKEA, der var alt, alt for langt. Igennem mange måneder har det slasket rundt på gulvet og er blevet mere og mere jordslået og grimt.

Men nu er det lagt fint op - og så blev det endda strøget. Se selv før-og-efter-billederne nedenfor. Det giver glæde og god energi - hver morgen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar