lørdag den 23. juni 2012

Vand er altid et hit!

Onsdag var Lina syg med sommerforkølelse. Hun hostede temmelig meget, og vi havde også en episode med voldsom næseblod, hvor jeg for første gang fik prøvet at ringe til den nye akuttelefon for at få hjælp; kunne simpelthen ikke få det til at stoppe.

Men helt syg var hun nu ikke. Vi var ude og handle, og vejen gik forbi Brønshøj Torv, hvor det altid spændende springvand trak i os (mest Lina!). Det er utroligt så meget sjov, man kan få ud at lidt vand...

Vi havde en skøn sygedag sammen; elsker at tilbringe tid i Lina-land!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar