torsdag den 2. august 2012
Den store gynge
På vej hjem fra vuggestuen
En dag (12. juli) da jeg hentede Lina fra vuggestue gik vi hjem; eller dvs. Lina cyklede på sin gå-cykel. Hun overtalte mig til et stop på legepladsen, og for første gang nogen sinde havde hun lyst til (turde?) at kravle i det store kravletårn. Jeg tror mest det handlede om, at der var to 'store' piger, der var ved at klatre, og det kan jo altid inspirere lidt. Hun syntes i hvert fald, at det var sjovt!
Abonner på:
Opslag (Atom)


