lørdag den 20. oktober 2012

At spise i sin egen have (21. juli 2012)


I løbet af sommeren fik vi nogle få dage mulighed for at spise ude. Vi stillede havebordet op i den anden ende af haven, hvor der er aftensol; eller det vil sige sol frem til ca. kl. 19.00 på julidage.

Det er et udsøgt privilegium at kunne spise ude i sin egen have, og Lina elskede det - for så kunne man løbe rundt på græsplænen bagefter...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar