I løbet af sommeren fik vi nogle få dage mulighed for at spise ude. Vi stillede havebordet op i den anden ende af haven, hvor der er aftensol; eller det vil sige sol frem til ca. kl. 19.00 på julidage.
Det er et udsøgt privilegium at kunne spise ude i sin egen have, og Lina elskede det - for så kunne man løbe rundt på græsplænen bagefter...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar