Det første der slog, da vi så de små labradorhvalpe var duften af hundhvalpe - det er intet andet som den.
Der var to hvalpe ud af 11, der stadig var til salg - og de blev sat ud på græsset til moren Tosca. Jeg løftede den ene op, så Lina kunne sige hej til hende. Og det endte med at være den hvalp, som de valgte - det var også den mest nysgerrige og livlige.
Eeeeeelsker hundehvalpe!



Ingen kommentarer:
Send en kommentar